poniedziałek, 21 listopada 2011

Kochani, dziś znów ogromne zaskoczenie. Ada była na spotkaniu z jedną z głogowskich firm Aspect, która przekazała na leczenie Oliwierka 10.000 zł. Dziękujemy wszystkim osobą dobrego serca, które przyczyniają się do pokrycia kosztów leczenia naszego synka. Jesteście wielcy!!! Jutro Oliwier z mamą jedzie do kliniki do Wrocławia, gdzie będzie miał robioną punkcje szpiku i ketacholaminy. Trzymajcie kciuki i razem z nami módlcie się żeby wyniki były dobre.
Kwota w fundacji to 146 147,66 zł
dodatkowo mamy jeszcze około 15 000 zł razem 161 147,66 zł

7 komentarzy:

  1. Trzymamy kciuki kochani,niech dobry Bóg będzie z Wami**;

    OdpowiedzUsuń
  2. Modlimy się każdego dnia !!! Trzymajcie się. Myślami jesteśmy z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oliwierku ! Ja i modlę się (a mam "swoje" dwa Anioły)
    i trzymam kciuki ,aż mi się powykrecały :)
    CZUJĘ jednak ,że będzie dobrze.
    Nie piszę :bądż dzielny jutro, bo nie znam dzielniejszego chłopczyka od Ciebie
    BĘDZIE DOBRZE ,JEST DOBRZE-CAŁUJĘ.
    Rodziców też.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem jutro szczególnie z Wami myślami i wierzę, że będzie dobrze!
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko, spoko... Bozia jest po naszej stronie!!! Codziennie zsyła mnóstwo Aniołów które niosą pomoc!!! Oliwier dogadał się z tym najwyższym że jest w stanie trochę pocierpieć aby ludzie mogli pokazać się z tej dobrej strony!!! I puki co dają rady:) ADA - REMIK trzymajcie się ciepło!!! I zapraszamy na koncert - Mayday, czwartek godz. 18.30 - WARTO
    Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. ...Oli :) jesteś dla mnie SuperBohaterem...
    Tak mi rozświetlasz życie odkąd o Tobie czytam,
    więc cztery tony pozytywnej energii w Twoim kierunku posyłam (pocztą podniebną).
    Wierzę, ze wyzdrowiejesz. Bo tak.Bo po prostu musisz...i koniec.Kropka.
    Trzymam kciuki, i czekam na wieści
    ...i dwie tony takowej samej energii dla mamy i taty :) na zapas.

    Ania

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteśmy z wami.Musi być dobrze.

    OdpowiedzUsuń