niedziela, 1 stycznia 2012

Witam w Nowym Roku kolejna akcja charytatywna w Mieście Aniołów zakończona sukcesem. Na starcie marszobiegu stanęło ponad tysiąc osób. Ada uroczyście dała znak startu, było cudownie i tyle żywności udało się zebrać dla rodzin potrzebujących. Jurek Górski przeprowadził aukcje przedmiotów.Łączna zebrana kwota z całej akcji to ponad 7tysięcy. Ja też wystartowałem ze łzami w oczach był to dla mnie bieg szczególny. Nieważne było miejsce i czas liczył się sam start , to takie mocne przeżycie kiedy biegnie się z koszulką na której jest mój synek. o Oliwier czuje się dobrze , bardzo się cieszył z wczorajszego pokazu sztucznych ogni który mógł oglądać z okna babci. Poszedł spać o 23 trzeciej , od rana bawił się autami i robił sztuczny śnieg z mąki. Właśnie ogląda bajki. http://img513.imageshack.us/img513/3024/025ru.jpg http://img823.imageshack.us/img823/6286/026wfu.jpg

1 komentarz:

  1. Bardzo chciałem wygrać dla Ciebie dzisiejszy kolorowy marszobieg...gnałem co sił w nogach:), niebyło lekko, koledzy "deptali mi po piętach" :), udało się wygrać bieg oraz licytacje super koszulki z autografem Artura Partyki, cieszę się również, że sprzedano na licytacji puchar, który otrzymałem za zajęcie I miejsca, super wielkie dzięki dla wszystkich ludzi z wielkim serduchem!!!
    Oliwier obiecaj mi, że za rok pobiegniesz ze mną!
    pozdrawiam dzielnych rodziców i super dzielnego Oliwiera/Robert Walkowiak

    OdpowiedzUsuń